25 grudnia 2016

Kartki świąteczne

Kochani czytelnicy,
no i mamy święta. Dziś już Boże Narodzenie, a więc będą życzenia, ale i kartki świąteczne, których do tej pory nie udało mi się Wam pokazać. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



Na początek życzenia...

Drogie hafciarki i nie tylko, życzę sobie oraz Wam wszystkim, 
by nigdy nie zabrakło Nam chęci do tworzenia; 
byśmy czerpali radość z tego co tworzymy; 
by Nasze twory dawały radość innym; 
życzę również Nam wszystkim zdrowia i cierpliwości; 
radości z rodziny, najbliższych i przyjaciół; 
szczęścia w każdym aspekcie życia jaki macie na myśli 
oraz spełnienia wszystkich wyśnionych marzeń :)

Wybaczcie, jeśli nie odpowiedziałam każdemu z Was z osobna na życzenia, ale pracy było dużo, a czasu jak zwykle nie wiele.

Pora na kartki, które jeszcze chwila, a nie ujrzałyby światła blogowego ;)
W tym roku udało mi się wyhaftować aż 4 kartki, w tym znana Wam już kartka z bałwankiem. Kolejne 2 kartki przedstawiają misia w czapce Mikołaja, który chowa się lub zza czegoś wychyla. Owoce ostrokrzewu tworzą, zamiast krzyżyków, koraliki. Napisy zostały dodatkowo wyhaftowane. 


Ostatnia haftowana kartka to ostrokrzew z ozdobną wstążką, and którą wyhaftowałam napis Wesołych Świąt. Pierwotnie zamiast napisu był tam żółty ptaszek a'la skowronek, który nijak pasował mi do świąt i wszystkie kontury miał zaznaczone grubą czarną linią... brrr... Dla ozdoby przyszyłam dwie złote cekiny w kształcie gwiazdek i koraliki. 


Wszystkie hafciki powstały na kanwie około 16 ct pojedynczą nitką muliny DMC i Anchor. Jeśli chodzi o bazy do kartek, to do misiów zrobiłam je sama, zaś do ostrokrzewu użyłam bazy z zestawu z Lidla.

Kolejna grupa to kartki cekinowe. Pomysł na te kartki powstał w mojej głowie jeszcze w listopadzie, po tym jak kupiłam cekiny (chyba jednak konfetti) w kształcie choinek. Jestem bardzo zadowolona z efektu; są bardzo minimalistyczne, a jednocześnie eleganckie i świąteczne :)


W tym roku zrobiłam też dwie kartki 3D: z prezentami i choinkami. Oba pomysły podpatrzyłam w sieci, aczkolwiek wprowadziłam pewne modyfikacje, by były takie bardziej "moje".


Na koniec kolejne kartki w 100% mojego autorstwa. Do ich zrobienia wykorzystałam duct tape, satynową tasiemkę, cekinowe napisy oraz scrapki w kształcie reniferów. 


Kochani, zdaję sobie sprawę, że mam lekki poślizg z tym wpisem, ale wiem, że nie będziecie mi mieli tego za złe; w końcu w tym czasie najważniejsza jest rodzina, a wszystkie inne sprawy schodzą na dalszy plan :)


Do rozdzielenia kolejnej nitki :)


M.


PS. Za dwa dni pojawi się kolejny post, tym razem niespodzianka :) Zachęcam do śledzenia :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki wysmakowane, oszczędne w formie, proste i oryginalne zarazem, a wykonane z niezwykłą starannością! Cudne :-)
    Radosnego świętowania, kolędowania i biesiadowania z Bliskimi i przyjaciółmi :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kartki...proste a zarazem eleganckie:)
    Zachwyciły mnie misiaki haftowane.
    Również życzę pogodnych ,rodzinnych Świąt.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki wyszły cudnie, a zdjęcia zrobiłaś przepiękne :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem Twoich karteczek. Są piękne, wszystkie, bez wyjątku.
    Dziękuję za życzenia.
    Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw kratki- lovw lobe love!
    Zresztą wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki i świetne pomysły na ich realizację! A misie skradły moje serce :) Życzę wszystkiego dobrego, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki, bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością oglądam takie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde słowo komentarza, tym samym za poświęcony czas :)