23 lipca 2016

Z okazji ślubu III...

Drodzy czytelnicy,
w dzisiejszym poście chcę pokazać Wam kolejną kartką okolicznościową, podobnie jak w przypadku wcześniejszych, związaną ze ślubem. Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć :)



Do stworzenia kartki wykorzystałam len syntetyczny w kolorze białym, zaś haft powstał przy użyciu muliny DMC.


Wspominałam w poprzednich postach, że ślub najbardziej kojarzy mi się z kwiatami, dlatego motyw na kartce również jest kwiatowy; mianowicie przedstawia róże:


dokładnie takie:


Tak wygląda gotowa kartka:


W środku znalazła się dodatkowa kartka na życzenia, zdobiona na rogach po przekątnej. Jest to pierwsza kartka wykonana według "przepisu" Igiełki, czyli przy użyciu jedynie kleju. Efekt najlepszy spośród wszystkich dotychczas zrobionych kartek, dlatego baaardzo dziękuję Monice, że zechciała podzielić się swoim sposobem z resztą blogosfery :)

Napiszcie czy kartka przypadła Wam do gustu.


Do rozdzielenia kolejnej nitki :)


M.


PS. Szukam wycinarki do kartonu, by móc robić własne bazy do kartek. Jeśli wiecie gdzie mogę znaleźć te z kształtem koła lub owalu, koniecznie napiszcie w komentarzu lub w wiadomości e-mail. Napiszcie też czy warto w taki gadżet inwestować i jak się sprawdza,  o ile go posiadacie i wykorzystujecie :)


8 komentarzy:

  1. Świetna karteczka, bardzo urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka! wspaniała pamiątka :)
    niestety w kwestii baz do kartek nie pomogę bo ten temat nadal przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do robienia kartek :) Gdy ja zrobiłam pierwszą, wiedziałam, że nie będzie ostatnią i co raz bardziej mnie ten temat wkręca :)

      Usuń
  3. Karteczka przepiękna:) Subtelna i delikatna dzięki różyczkom. Nie jest przeładowana, więc różyczki pięknie się eksponują.
    Dziękuję za podlinkowanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, nie masz za co dziękować. To ja oraz z pewnością inne początkujące osoby w kwestii kartek dziękujemy Ci, że podzieliłaś się swoim patentem na kartkę idealną. Dzięki to Tobie mam teraz pewność, że moje kartki będą solidnie wykonane. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Urocza, nie przekombinowana ;) piękna pamiątka będzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde słowo komentarza, tym samym za poświęcony czas :)