15 września 2016

Z okazji ślubu V...

Drodzy czytelnicy,
dziś przedstawię Wam kolejną propozycję kartki ślubnej. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



Ilekroć przymierzam się do haftowania kartek okolicznościowych zawsze sięgam po len "słowacki" o bardzo drobnym splocie, dzięki czemu wzory idealnie mieszczą się w otworach baz. Do wykonania przedstawionej przeze mnie kartki użyłam muliny DMC, dwóch nitek.

Jeśli chodzi o motyw to dostałam informację, iż ślub będzie w klimacie sielskim, a zatem wszelkie "eleganckie" kwiaty typu róża odpadają. Wytyczne były jasne: mają to być kwiaty polne. Przeszukałam wiele książek zanim znalazłam odpowiedni wzór, czyli bukiecik z fiołków trójbarwnych, które można spotkać na łąkach wśród innych kwiatów. Od razu wiedziałam, że to będzie to :)


Tak wygląda gotowy bukiecik haftowanych fiołków:


Do wykonania kartki użyłam bazy od Igiełki, której jeszcze i jeszcze raz dziękuję za pomoc. Gdyby nie ona kartka nie dotarłaby na czas do nowożeńców, ale więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj

Jak widzicie kartka ślubna niekoniecznie musi być w kolorze białym; ja postawiłam na kolor fioletowy i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Wprawdzie nastawiałam się na białą bazę, ale stwierdziłam, że kartka jest nudna, nijaka, bez charakteru. Kolor fioletowy zdecydowanie podkreślił kolorystykę fiołków i sprawił, że kartka jest bardziej "wesoła" :)

Tak wygląda kartka w całości:


Kilka dodatkowych zdjęć:


Czekam na Wasze komentarze co do koloru baz kartek ślubnych; mianowicie czy Wy też używacie innych kolorów niż białego, czy raczej jesteście tradycjonalistami i wybieracie tylko biel.

Do rozdzielenia kolejnej nitki :)


M.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka :) Kto powiedział, że musi być tylko biała. Choć z tego co pamiętam to w moich kartkach ślubnych jednak górowała biel... i róże.
    PS. Gdzie można znaleźć taki len?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Len kupuję na Słowacji, gdzie są różne wersje kolorystyczne. Zdradzę,że pod koniec roku będzie okazja, by go zdobyć w związku z małą rocznicą, ale o tym później :)

      Usuń
  2. piękna kartka, bratki polne cudne! wspaniale prezentują się na ślubnej kartce, fioletowa baza idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu bardzo dziękuję za tyle miłych słów na temat kartki :)

      Usuń
  3. Przepiękna kartka :) Bardzo dobrze, że wesele było w sielskiej oprawie. Róże co prawdą są piękne i przyjemnie je oglądać, ale przyjemnie pogadać i inne kwiaty :)
    Przepiękny bukiecik bratków w pięknej oprawie.
    Cieszę się, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Moniko, zawsze będę wdzięczna za pomoc i będę polecać asortyment Pani sklepu. Jest Pani właściwą osobą na właściwym miejscu :) Pozdrawiam serdecznie, M.

      Usuń

Dziękujemy za każde słowo komentarza, tym samym za poświęcony czas :)