17 maja 2017

Patchwork'owe poszewki na poduszki z królikami cz. 2

Drodzy czytelnicy,
wiem, że Wielkanoc była miesiąc temu, ale chcę Wam pokazać poszewki z królikami, które o dziwo udało mi się uszyć jeszcze przed świętami, a że czasu na pokazanie ich w pełniej krasie zabrakło to już inna historia. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



Wszelkie informacje na temat wzoru, tkaniny i mulin znajdziecie w pierwszej części wpisu

Oczywiście poszewki, by nie powstały, gdyby nie pomoc mamy, która wszywała zamki <3 Sama nie czuję się jeszcze na siłach, by robić to samodzielnie.

Obejrzyjcie zdjęcia i koniecznie napiszcie co o nich sądzicie. Zgodnie z Waszymi podpowiedziami króliki otrzymały kokardki :)


Tyle na dziś. Pora nacieszyć się słoneczkiem (czyt. praca w ogrodzie czeka) :)))

Do rozdzielenia kolejnej nitki :)


M.

27 komentarzy:

  1. Piękne poduszki stworzyłyście, delikatne, wiosenne i kokardki to rzeczywiście strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie poszewki miały być, czyli proste, nieprzesadzone ☺

      Usuń
  2. Przepiękny komplet! Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne ❤❤❤ jestem zachwycona tymi poduchami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Takie jasne i delikatne kolory koniecznie na wiosnę ☺

      Usuń
  3. Są prześliczne. Takie wiosenne, delikatne. Króliki z kokardkami wyglądają uroczo. Pozdrawiam i życzę miłej pracy 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają. Wyszły całkiem dobrze, chociaż króliki mogłyby być większe ☺

      Usuń
  4. Śliczniutkie :) A te króliczki z kokardkami mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak je też sobie je wyobrażałam: urocze, no i chyba się udało 😉

      Usuń
  5. Poduszki wyszły świetnie! Fajnie, że zdecydowałaś się przyszyć króliczkom kokardki. Dzięki temu wyglądają tak trochę jak w 3d :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie "trochę" 3d 😃 A kokardki to był trafny wybór ☺

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dopiero uczę się szyć, ale i tak jestem bardzo z nich dumna 💙

      Usuń
  7. Piękne poszewki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się, by wyszły jak najlepiej 😊

      Usuń
  8. Dziękuję bardzo. Kolor różowy kupiłam całkiem przypadkiem, doskonale współgra z bielą i szarością ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki przepiękne! Bardzo udane zestawienie kolorystyczne. Ten róż pięknie współgra z bielą i szarością :) Kokardki przy króliczkach to "strzał w 10" :) Jedynie zrezygnowałabym z tego logo. Wiem, że to było celowe, ale moim zdaniem zupełnie nie pasuje :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za komentarz, nie tylko za miłe słowa, ale też za sugestię na temat loga. Może faktycznie nie do końca ono pasuje, ale skoro króliki zadomowiły się u mnie na stałe, to taki podpis będzie przypominał mi (w przyszłości) kiedy je wyhaftowałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny poduszkowy komplecik w delikatnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, pasowałaby jeszcze 1 poduszka i wtedy to byłby już prawdziwy komplet ☺

      Usuń
  12. Poszewki wyszły idealnie! Wszystko dobrane tak jak trzeba - kolory, króliczki, kokardki. Piękna ozdoba dla domu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Do ideału na pewno im brakuje, ale i tak jestem z nich dumna 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne poszewki - i kolorystyka i motyw - wszystko świetne dopasowane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję ☺ Właśnie tak chciałam żeby było ☺

      Usuń

Dziękujemy za każde słowo komentarza, tym samym za poświęcony czas :)