15 lipca 2017

Z okazji ślubu VI...

Najmilsi,
w końcu mogę Wam pokazać kolejny przykład własnoręcznie robionej kartki ślubnej. Wszystkich ciekawych serdecznie zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



Tak jak to było do tej pory kartka ślubna jest w stylu minimalistycznym pod względem zdobień, ale jeśli chodzi o haft to ten minimalizm wcale taki mini nie jest ;) Przyznam, że trochę poszalałam z ilością informacji na kartce. Dotychczas oprócz motywu kwiatowego pojawiały się na kartkach inicjały nowożeńców, natomiast teraz zdecydowałam się na umieszczenie pełnych imion oraz daty ślubu, a wszystko dlatego, że wybrany przez mnie wzór okazał się bardzo mały.


Haft powstał na lnie syntetycznym w kolorze białym dwoma nitkami muliny DMC.

W sesji wzięły udział suszone pąki róż, gdyż wtedy gdy robiłam zdjęcia róże dopiero zaczęły zawiązywać pączki. Myślę, że godnie zastąpiły żywe kwiaty :)


Do rozdzielenia kolejnej nitki :)


M.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Za dużo się nie nahaftowałam, ale dziękuję, dziękuję ;)

      Usuń
  2. Małgosiu, piękna i bardzo romantyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję za miłe słowa, tym bardziej, że kartka naprawdę wygląda mega skromnie :)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję Dorota :) Zawsze podziwiam kartki u innych dziewczyn, bo wydają mi się takie piękne (w przeciwieństwie do moich), ozdobione kwiatami, koronkami, brylancikami, ale nigdy sama takich nie stworzę, chociażby ze względu na brak materiałów, no i chyba najważniejsze... brak mi tej przestrzennej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest prawdziwa pamiątka - oryginalna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że państwo młodzi będą czasem wracać do pamiątek ze ślubu, w tym do mojej kartki ☺

      Usuń
  5. bardzo elegancka karteczka, wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, choć w porównaniu do innych kartek jakie oglądam na blogach, moja zdaje się być mało elegancka, dlatego tym bardziej cieszy mnie Twój komentarz ☺☺☺

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba moja karta Małgosiu ☺

      Usuń
  7. Podziwiam takie karteczki; są subtelne i takie romantyczne. I do tego super sesja zdjęciowa. Ciekawy jest Twój blog i Twoje tworzenie, będę zaglądać. Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alina za tyle miłych słów. Zaglądaj tu, komentuj ile tylko chcesz :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Piękna kartka i bardzo mi się podoba sesja zdjęciowa !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde słowo komentarza, tym samym za poświęcony czas :)