19 listopada 2017

Koralikowo-cekinowy gorset VII

Drodzy czytelnicy,
w dzisiejszym poście będziecie mogli co nieco (raczej nieco ;) obejrzeć zdjęcie gotowego gorsetu góralskiego. Ciekawi jak wygląda? Zapraszamy do obejrzenia zdjęć :)



W tym roku, w modzie góralskiej, zdecydowanie dominowały materiały typu aksamit czy atłas, zwłaszcza w kolorze granatowym i miodowym. Oczywiście wszystkie inne rodzaje tkanin i kolory również się pojawiały, ale zdecydowanie rzadziej. Zobaczymy co przyniesie nowy rok, jakie tym razem będą trendy. Póki co mamy Wam do pokazania jeszcze kilka przykładów gorsetów miodowych i granatowych, ale po kolei... Dziś będzie gorset aksamitny w miodowym kolorze haftowany kolorowymi koralikami.


Kochani, zaczęliście już przygotowania do świąt? Bo ja jestem w trakcie robienia szyszko-bombek :) Wszędzie pełno nasion szyszek, łusek, pyłu, ale muszę się nieskromnie pochwalić, że wyglądają lepiej niż niektóre, które widziałam w sklepie :) A co, cenić też trzeba się umieć! Wkrótce je Wam pokażę. M.


Do rozdzielenia kolejnej nitki :)


M. i M.

12 komentarzy:

  1. Cóż za kunsztowne wykonanie! Oniemiałam, przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Bardzo się cieszę, że folklor góralski jest wciąż żywy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folklor góralski jest tak żywy, że czasem nie nadążamy za tą modą :P W planach na przyszłe wpisy jest nawet jeden dotyczący "nietuzinkowych" elementów stroju góralskiego, ale to dopiero w przyszłości, bo muszę to jakoś udokumentować na zdjęciach :P

      Usuń
  3. Przepiękny! Mimo tego, że gorset nie jest pokazany w całości, to mogę sobie wyobrazić jak wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, ale chociaż trochę jesteś usatysfakcjonowana zdjęciem, co? Jak ja się nakombinowałam, żeby coś pokazać, ale nie za dużo :)

      Usuń
  4. Piękny gorset.
    Mam niedosyt zdjęć.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, jak tylko właścicielka się zgodzić udostępnić nam zdjęcie, to będzie okazja zobaczyć nieco więcej :)

      Usuń
  5. Cudny gorset! Cóż za precyzja i kolory! Bardzo jestem ciekawa Waszych bombek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :))) Bombko-szyszki mają przestój, bo zabrakło mi kleju, ale jutro uzupełnię zapasy i wkrótce je pokażę :) Coś mi się zdaje, że i jutowego sznurka mi zabraknie :P Ale tak to jest jak człowiek na zakupach, zwłaszcza tych przedświątecznych, dostaje oczopląsu i skupić się nie może na tym co potrzebne :)

      Usuń
  6. śliczne te koralikowe hafty! przyznam szczerze, że takiego miodowego gorsetu nie widziałam dotąd na żywo, muszę się widać w góry wybrać:) u nas niezmiennie w gorsetach aksamit i czerń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asa, u nas to wszystkie kolory tęczy można zobaczyć na góralkach, nawet fioletowy aksamit już widziałam :) Zapraszam oczywiście w góry, jak tylko będziesz się wybierać, daj znać, a zorganizujemy małe spotkanie :)

      Usuń

Dziękujemy za każde słowo komentarza, tym samym za poświęcony czas :)