23 grudnia 2017

Szyszko-bombki

Najdrożsi,
pora na ostatni wpis w tym roku. Pokażę Wam w nim w jaki sposób można z szyszek zrobić bombki :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Skoro zaopatrzyłam się już w różne wstążki i tasiemki, to pora je wykorzystać to stworzenia fajnych naturalnych ozdób. Część szyszek pojechała w Polskę, część rozeszła się w rodzinie, część sprzedała się na kiermaszu bożonarodzeniowym, a resztki zostały dla Nas :)


Do zrobienia szyszko-bombek potrzebne są:
- szyszki,
- tasiemki i wstążki,
- sznurek,
- klej typu 'kropelka',
- ewentualnie duże koraliki,
- ewentualnie narzędzie do wywiercenia otworu, w którym będziemy kleić sznurek.


Myślę, że zbędny jest tutaj przepis. Wystarczy wkleić sznurek do otworu i gotowe. Jeśli nie macie mini wiertarki możecie sznurek przykleić za pomocą kleju na gorąco.


Kochani, to na tyle w tym roku. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie bardziej owocny pod względem ilości wpisów.

7 komentarzy:

  1. Kochana...
    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,
    wypełnionych zapachem choinki,
    ciepłem, pokojem,i miłością życzę ja :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na ozdoby choinkowe :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe szyszeczki :D
    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,
    wypełnionych zapachem choinki,
    ciepłem, pokojem,i miłością życzę ja :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, ja również życzę Wam zdrowych i pięknych Świąt, takich które długo pozostają w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt życzę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny akcent świąteczny - prosty i naturalny :-)
    Niech magia trwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko, te naturalne ozdoby są przecudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde słowo komentarza, tym samym za poświęcony czas :)